اما برخی از مربیان میگویند که اسباب بازی دایناسور پلاستیکی بزرگ نوجوان بسته به نیازهای کودکان و ارزشها و باورهای معلم میتوانند جایگاهی داشته باشند.
برای مثال، اگر معتقدید که اسباب بازیهای مد دارای چهرههای غیرممکنی هستند که هیچکس نمیتواند به آنها عمل کند، و اگر فکر میکنید که بچهها در حال حاضر در معرض مدلهایی هستند که اکثریت قریب به اتفاق مردم هرگز نمیتوانند شبیه آنها باشند، آنوقت این باورها ممکن است شما را تحت تأثیر قرار دهند.
اسباب بازی های مد نوجوان را از محیط مراقبت از کودک دور نگه دارید. اگر برای فرآیند خلاقانهای که کودکان در بازیهای وانمودی طی میکنند ارزش قائل هستید و میخواهید آنها بتوانند از اسباب بازیها برای نمایش آنچه ممکن است در دنیای خواهر و برادر، دوستان و اقوام نوجوان خود ببینند، استفاده کنند، ممکن است بخواهید اجازه دهید اسباب بازی های مد».
استدلال های مشابهی در مورد سربازان اسباب بازی مانند G.I. بسیاری از مربیان بر این باورند که چنین “اسباب بازی ها” بازی پرخاشگرانه و استفاده از خشونت را در حل مشکل ترویج می کنند.
با این حال، اگر بچهها از خانوادههای پلیس یا نظامی هستند، معلم ممکن است بخواهد به سربازان اسباببازی اجازه دهد تا بچهها بتوانند این نقشها و احساسات خود را در چارچوب واحدهای ایمنی و حفظ صلح کشف کنند.
پروفسور سینگر استدلال میکند که سربازان اسباببازی برای نسلها محبوب بودهاند و بسیاری از پسرانی که با آنها بازی میکردند به صلحطلبان معروفی بزرگ شدند.
من بیشتر نگران میلیونها کودکی هستم که هیچ اسباببازی ندارند، والدینی ندارند که برایشان داستان میگویند یا برایشان میخوانند، و هیچ حسی از تاریخ ندارند اما اسلحههای واقعی در دسترس دارند و همسالان بزرگتر و همسالانشان به تقلید از آنها تحریک میشوند.
دوزهای سنگین قرار گرفتن روزانه در معرض خشونت واقع گرایانه در تلویزیون» (1994). او پیشنهاد میکند که وانمود کردن بازی با سربازان اسباببازی میتواند به پسرها اجازه دهد تا احساسات منفی را رها کنند و عواقب اعمال خود را بیاموزند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.