اندازه کفش بچه گانه و اندازه پای شرکتکننده برای مقایسه با طیف وسیعی از اندازههای کفش مدرسه جدید موجود بود اندازهگیری HTL با اضافه کردن کمک هزینه انگشتان پا به میزان 10 میلیمتر برای هر شرکتکننده با محدوده SL مدارس جدید مربوطه در خردهفروشیهایی با همان اندازهای که شرکتکننده گزارش داد که در روز آزمایش پوشیده بود، مقایسه شد.
از همین روش آراداک مقایسه FW با کمک هزینه عرض اضافه شده 10 میلی متر با SW اندازه مدرسه جدید مربوطه استفاده شد چهار برند مختلف از کفشهای مدرسه جدید با اندازههای مختلف از سایز ده کودک تا سایز ده کفش بزرگسال، از جمله اندازهگیریهای جداگانه کفشهای پسرانه و دخترانه اندازهگیری شدند.
مشخص شد ظروف آرکوپال فرانسه که اندازه برندهای مختلف متفاوت است، به عنوان مثال، طول و عرض یک کفش سایز سه بین برندها متفاوت است. محدودههای عرض کفش (SW) و طول کفش (SL) بر اساس باریکترین و کوتاهترین کفش تا پهنترین و بلندترین کفش برای هر اندازه از مارکهای مختلف گردآوری شد.
اندازههای مبل سبز پای هر کودک و اندازه کفش فعلی با سایزهای جدید کفش مدرسه که در خردهفروشی موجود است مقایسه شد. سه گروه برای تناسب کفش، بر اساس مقایسه بین طول پا، عرض پا و محدوده طول کفش و عرض کفش، ایجاد شد.
اندازهگیریهای پا HTL و FW (با اضافهشده پنجه 10 میلیمتر) با محدوده اندازهگیریهای SL و SW کفشهای جدید در اندازه کفش مربوطه مقایسه شد درصد کودکانی که اندازه پای آنها در مقایسه با اندازه مدرسه مربوطه آنها خیلی کوتاه، خیلی بلند، خیلی باریک، خیلی گشاد.
پبیست و دو درصد (22%) (N = 154) از کودکان مورد آزمایش کفش خیلی کوتاه می پوشیدند، چهل و یک درصد (41%) (N = 286) کفش در محدوده و سی و هفت درصد (37%) (N) کفش می پوشیدند. = 258) کفش هایی می پوشید که خیلی بلند بودند. در مورد SW، (با فاصله 10 میلی متر)، نود و هشت درصد (98٪) (N = 682) از کفش ها برای پا خیلی باریک بودند، دو درصد (2٪) (N = 15) در محدوده بود، و صفر درصد (0%) (N = 1) برای پاها خیلی پهن بود.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.