قدرت بالای باتری سرب اسیدی نسبت به وزن آن، در کنار هزینه کم آن آن را برای استفاده در خودروها جذاب کرده است. این نوع باتری قادر است جریان بالای مورد نیاز موتور استارت را برای چرخاندن موتور خودرو تامین کند.
باتری ماشین ساینا انرژی را ذخیره می کند تا برای روشن شدن موتور آزاد شود. هنگامی که موتور روشن می شود، باتری ماشین شما توسط سیستم شارژ موتوری شارژ می شود دینام انرژی را از چرخش موتور از طریق یک درایو تسمه برای تامین جریان شارژ می گیرد.
خوردگی در پایانه های باتری یکی از دلایل بسیار رایج استارت نشدن خودرو است. خوردگی، که اغلب به شکل پودر سفید رنگ (سولفات سرب) است، مقاومت را افزایش می دهد و مقدار جریان الکتریکی را که می تواند به موتور استارت برسد کاهش می دهد.
تمیز کردن دورهای پایانهها با استفاده از آب و برس سیمی از این امر جلوگیری میکند، اما مطمئن شوید که از دستکش و محافظ چشم استفاده میکنید زیرا پودر سفید سمی است و نباید آن را استنشاق کرد، بلعید یا اجازه داد با پوست شما تماس پیدا کند.
سال به سال، فناوری باتریهای لیتیوم یونی بهبود مییابد و برد و عملکرد خودروهای الکتریکی جهشی به جلو میکنند. ما اکنون شاهد وانت های برقی هستیم که چندی پیش شتاب ابرخودرویی داشتند، سدانی با برد 520 مایل و هیوندای و کیاس که از شارژ 800 ولتی استفاده می کنند.
با این حال، اکثر خودروهای الکتریکی و PHEV در حال حاضر در جادهها، صرف نظر از برد آنها یا سرعت صفر تا 60 مایل در ساعت، برای حرکت به یک باطری وابسته هستند.
باتری 12 ولتی، معمولاً از انواع سرب اسیدی تسلا مدل 3 پرفورمنس شما ممکن است دارای موتور دوگانه و توانایی دریفت باشد، اما باتری کششی لیتیومی آن بدون کمک باتری که ممکن است در قفسهها در O’Reilly محلی خود ببینید، ارزشی ندارد.
و اگر آن را بکشید، بدون توجه به میزان شارژ باقی مانده در باتری ولتاژ بالا، آجر خواهید شد. در عکس بالا، Bronco در حال پرش لیف است، نه برعکس. آب، همه جا آب، اما نه یک قطره برای نوشیدن. چرا اینطور است؟
چندتا دلیل داره. اول از همه، یک وسیله نقلیه الکتریکی در هنگام ارسال الکترون دو نیاز متمایز دارد: حرکت دادن ماشین و هر چیز دیگری.
نیروی محرکه توسط یک باتری بزرگ، گران قیمت، جدیدترین و عالی ترین باتری ولتاژ بالا اداره می شود زیرا اگر می خواهید یک چهارم مایل را در 9.4 ثانیه طی کنید، به رعد و برق در یک بطری نیاز دارید.
برای شارژ، هر چه ولتاژ بیشتر باشد، بهتر است. اما روشن کردن استریو نیازی به 800 ولت ندارد. همچنین به دلایل مختلف نمی خواهید که در هر مداری در ماشین حرکت کنید. ایمنی، برای یک.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.